https://autoplovykla.lt/automobiliu-plovykla/uab-autotiesinimas/
Prabangūs automobiliai gali smarkiai pasikeisti per septynerius metus, kai kurie vystosi greičiau nei kiti. Kai MKZ pirmą kartą pasirodė 2006 m. kaip Zephyr, jis tapo vertingu varžovu tokiems automobiliams kaip tuo metu buvęs Lexus ES ir Infiniti I30. Jis buvo gerai surinktas, turėjo daug pasirinkimų, buvo konkurencingai įkainotas ir suteikė daugiau išlaikytos vairavimo patirties nei jo Tolimųjų Rytų varžovai.
Greiti Faktai: 1. 263 AG 3.5 litro V6 variklis ir šešių greičių automatinė pavarų dėžė yra vienintelis galimas jėgos agregatų derinys, tačiau galima rinktis priekinių arba visų ratų pavarą. 2. Standartinė įranga 2010 m. apima Ford SYNC balso aktyvacijos sistemą, priekines ir šonines oro pagalves, taip pat šildomas ir aušinamas priekines sėdynes. 3. Papildomi priedai apima aklųjų zonų stebėjimą ir kirtimo įspėjimą, taip pat sportinį išvaizdos paketą su chromuotais 18 colių ratais. 4. MKZ modeliai kainuoja nuo 34,115 JAV dolerių. Tačiau laikui bėgant viskas keitėsi, tačiau ar MKZ sugebėjo neatsilikti? Paviršiuje, Lincoln bandė, suteikdamas jam dabartinį korporatyvinį veidą ir didelę grotelę, kuri šiam autoriui panaši į Tamsaus Lordo Saurono kaukę (pagal „Žiedų valdovą“). Jis yra tinkamai agresyvus ir daug labiau integruotas nei kai kurie dabartiniai prabangūs automobilių fasadai.
Galinės pakeitimo subtiliausios, beveik viso pločio galiniai žibintai dabar turi LED lemputes ir yra galinio vaizdo kamera, kurią galima įsigyti kaip pasirinkimą. Likusi automobilio silueto dalis yra tokia pat pažįstama, kaip ir Manhatano panoramoje, protingai proporcinga, galbūt šiek tiek kampuota, palyginti su naujesniais pasiūlymais, tačiau, kita vertus, tai taip pat yra mažiau bendrinis. Kiti atnaujinimai apima perdirbtus šoninius veidrodžius, kurie turi aklosios zonos stebėjimą, ir pasirenkamą sportinio išvaizdos paketą, kuris prideda tamsesnę grotelių spalvą, daugiau bauginančių projektorių žibintų, iš naujo sureguliuotas pakabą ir specifinių 18 colių ratų ir padangų paketą.
Modestus, bet prabangus vidus, tačiau pagrindinė išdėstymo schema atrodo pavargusi viduje, MKZ yra gan gerai įrengtas. Jis buvo tarp pirmųjų modernių vidaus įėjimo lygio prabangių automobilių, kurie priėmė kokybiškai atrodančio interjero koncepciją ir po septynerių metų jis išlaikė gana gerai. Sėdynės yra gana tvirtos, tačiau minkštesnės nei sakykime, dauguma vokiškų pasiūlymų. Ilgesnių kelionių metu jos yra gana patogios, nesukeliant nuovargio – taip pat yra standartinė šildymo ir aušinimo funkcija. Sėdynės taip pat yra gerai apdailintos, ypač Bridge of Weir oda, taip pat prietaisų skydelis, konsolė ir durų paneliai.
Kur MKZ pradeda rodyti savo amžių, yra prietaisų departamente. Nepadarykite klaidos; yra daug žaislų, nuo Ford SYNC balso aktyvacijos info/entertainment sistemos, iki kokybiško erdvinio garso ir klimato kontrolės, tačiau navigacijos sistema, įmontuota į 8 colių jutiklinį ekraną, pasirodė esanti varginanti ir kažkiek senamadiška, palyginti su kitais rinkoje. Ji sunkiai sugebėjo perskaičiuoti kai kuriuos maršrutus ir nelabai mėgo, kai pasirinkome mažiau keliaujamą kelią. Galiausiai geras senamadiškas žemėlapis pasirodė esąs efektyvesnis.
Kalbant apie elgesį kelyje, MKZ sunku kritikuoti. Jis yra varomas to paties ilgaamžiško 263 arklio galių 3.5 litro V6 variklio, kaip ir Edge, Flex, Taurus, žinoma, ir jo didesnis MKS brolis. Mažesniame ir lengviau pakuotėje, jis suteikia gana sparčių rezultatų (0-60 mph užtrunka apie 7.1 sekundės), ir yra pakankamai sukimo momento rezervo lenkimui, įsijungimui arba dvikovai su stačiais kalnais.
Ateikite į Klaipėdą ir išbandykite savo automobilį puikioje plovykloje. „Plovykla Klaipėda” siūlo aukščiausios kokybės automobilio priežiūros paslaugas. Sužinokite daugiau apie mūsų paslaugas čia.
https://auto-rent.lt
https://autogranta.lt