0 Comments

Ford EcoBoost V6: Technologijų ir našumo sąjunga

Įdomu, kaip Ford EcoBoost V6 variklis, naudojamas populiariajame F-150 pikape, atitinka šiuolaikinius degalų taupymo ir galios poreikius? Šis klausimas domina daugelį sunkvežimių pirkėjų, ypač atsižvelgiant į pastaruoju metu kilusias degalų kainas ir griežtėjančius vidutinio kuro suvartojimo standartus, kurie dabar apima ne tik lengvuosius automobilius, bet ir lengvuosius sunkvežimius.

Technologijos ir galia

EcoBoost V6 modeliai generuoja 365 arklio galias ir 420 lb-ft sukimo momentą, iš kurių 90% pasiekiama vos esant 1700 rpm. Šis variklis turi maksimalią 3,060 svarų krovinio talpą, kuri lenkia visus kitus ½ tonos pilno dydžio pikapus. Didžiausia vilkimo talpa siekia 11,300 svarų, o tai yra 1,300 daugiau nei 5.0L V8.

Ekonomiškumas ir kaina

EcoBoost variklis kainuoja papildomai 1,055 dolerius daugiau nei 5.0L V8, kuris pats kainuoja 1,000 dolerių daugiau nei bazinis 3.7L V6. Nors Ford dar nepaskelbė tikslių kuro sąnaudų skaičių EcoBoost V6 varikliui, šis variklis žada geresnį kuro sunaudojimą nei tradiciniai V8 varikliai dėl savo pažangios technologijos, apimančios dvigubą turbiną, kintamą vožtuvų laiką ir tiesioginį įpurškimą.

Dyzeliniam varikliui prilygstantis sukimo momentas

Lyginant su Ford naujuoju 5.0-litro V8, kuris F-150 generuoja 360 arklio galias ir 380 lb-ft sukimo momentą, EcoBoost variklis pasižymi išskirtiniu sukimo momento kreivumu. Šis variklis sukuria apie 90% savo sukimo momento vos esant 1700 rpm, ir šis momentas išlaikomas iki 5500 rpm – tai yra įprastinis daugumos pikapų veikimo diapazonas kasdieniniame naudojime.

Ilgaamžiškumas ir patikimumas

Ford teigia, kad F-150 EcoBoost variklis buvo sukurtas specialiai pikapams, nors EcoBoost technologija iš pradžių buvo skirta lengviesiems automobiliams. Ar šis dvigubos turbinos ir tiesioginio įpurškimo technologinis stebuklas atlaikys ilgalaikį naudojimą, ypač turint omenyje, kad daugelis pikapų naudojami daugelį metų?

Degalų sąnaudos: dar neaišku

Nors Ford teigia, kad EcoBoost V6 variklis yra geriausias savo klasėje pagal degalų sąnaudas, tikslių skaičių dar nepateikė. Ekonomijos testų metu pasiekta beveik 30 mylių už galoną, tačiau tai buvo pasiekta itin taupiai vairuojant. Normaliomis sąlygomis mieste galima tikėtis apie 17 mpg, o greitkelyje apie 24 mpg.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią technologiją, apsilankykite čia.

https://autoplovykla.lt/en/car-polishing/
https://automika.lt/lotus-evora-sugris-i-jav-2016-m/
https://autovitrina.lt/puses-mastelio-porsche-917k-yra-geriausias-kada-nors-sukurtas-automobilis-vaikams/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts