Šiandien sukanka dveji metai nuo tada, kai Pentastar V6 variklis pirmą kartą nuvažiavo nuo gamybos linijos. Asmuo, kuris jį pagamino, galbūt nežinojo, bet tas variklis buvo vienas iš geriausių variklių pasaulyje. Šiandien Chrysler švenčia savo milijoninį Pentastar V6, rafinuotą ir lankstų technologijos kūrinį, kuris maitina didžiąją dalį įmonės asortimento. Mes žinojome, kad tai bus didelė naujovė, kai ji pirmą kartą buvo paskelbta, tačiau nežinojome, kad ji bus tokia svarbi. Nereikia jaustis blogai, jei nepastebėjote Pentastar masto, jis neatrodo seksualus, tai yra V6 ir dėl savo dažnų panaudojimų galbūt lengva jį ignoruoti kaip vartotojui. Tai apmaudu, nes tai yra išskirtinis Chrysler pasiekimas. Jis varo mažus automobilius, tokius kaip Dodge Avenger, didelius automobilius, tokius kaip Chrysler 300 ar Dodge Charger ir net mikroautobusus, tokius kaip Chrysler Town & Country. Su keletu modifikacijų, kad išvengtų vandens prisisiurbimo, jis net varo Jeep Wrangler. Labiausiai įspūdinga, kad jis visa tai atlieka gamindamas iki 305 AG ir pasiekdamas iki 30 mpg, priklausomai nuo to, kokį automobilį pasirinksite. Nuo jo išleidimo Pentastar buvo vienas iš Ward’s Automotive Group 10 geriausių variklių. Žinoma, kad ne visose srityse jis gamina tiek daug galios, bet 3.6 litro V6 daugiau nei įrodė savo vertę per dvejus metus, kuriuos turėjome malonumo jį pažinti.
Jeigu ieškote plovyklos Ukmergės gatvėje, verta apsilankyti čia.
https://auto-rent.lt
https://autogranta.lt