Įdomus Konvertuojamųjų Automobilių Svorio Dilema
Konvertuojamieji automobiliai dažnai yra sunkesni nei jų kietosios stogo versijos. Tai gali atrodyti paradoksaliai, nes, nuėmus automobilio stogą, tikimasi lengvesnės ir greitesnės mašinos. Tačiau papildomi sutvirtinimai, reikalingi, kad automobiliai nebūtų nestabilūs, panaikina svorio sumažėjimo pranašumus, kurie atsiranda dėl stogo pašalinimo. Netgi tokie gamintojai kaip „Aston Martin“ negali išvengti šios fizikos dėsnių: konvertuojamieji automobiliai dažnai būna sunkesni.
Techniniai Parametrai
2018 metų „Aston Martin DB11 Volante“ prarado kietąjį stogą, tačiau priaugo 110 kilogramų, iš kurių 44,6 kilogramo buvo skirti struktūros stiprinimui. Tai apima storesnius slenksčių ekstrudus, kitokį priekinio stiklo rėmą, pakeistą galinę pertvarą ir, žinoma, apsaugos lankus keleiviams. Visa tai užtikrina, kad automobilis būtų saugus net ir apvirtus.
Variklis ir Važiavimo Dinamika
Šiame modelyje įrengtas 4,0 litrų dvigubai turbokompresorinis V8 variklis, išvystantis 503 arklio galias ir 498 lb-ft sukimo momentą. Automobilis gali pasiekti 100 km/h greitį per 4,1 sekundės, o tai yra tik dešimtąja lėčiau nei kupė versija. Tokį patį greitį pasiekti padeda papildomas svoris automobilio gale, kuris pagerina trauką.
Važiavimo Režimai ir Komfortas
„Aston Martin“ leidžia vairuotojui pasirinkti iš trijų amortizatorių ir trijų važiuoklės bei jėgos agregato nustatymų. Minkščiausias amortizatorių nustatymas suteikia stebėtinai sklandų važiavimą, o S arba S+ režimai žymiai padidina akseleratoriaus reakciją ir pavarų perjungimo greitį.
Stogo Konstrukcija
Automobilio audinio stogas gali būti atidarytas arba uždarytas važiuojant iki 50 km/h greičiu, o visas procesas trunka tik 14 sekundžių. Nauja hidraulinė mechanika užtikrina, kad stogas veiktų sklandžiau ir tyliau nei ankstesnės sistemos. Stogas buvo išbandytas 100,000 ciklų specialiose oro sąlygų kamerose, simuliuojant 10 metų naudojimą.
Interjeras ir Funkcijos
Automobilio interjeras yra prabangus, su minkšta oda ir elegantišku dizainu. Nors trūksta pirštinių dėžės, siūlomi įvairūs spalvų ir apdailos variantai. Pirmą kartą „Aston Martin Volante“ modelyje yra galiniai ISOFIX tvirtinimo taškai vaikams skirtoms kėdutėms.
Išvados
Nors „Aston Martin DB11 Volante“ prarado stogą ir priaugo šiek tiek svorio, jis vis tiek išlieka puikiu vairuotojo automobiliu. Jo veikimas beveik nesiskiria nuo kupė versijos, o tai yra įspūdinga. Daugiau informacijos apie automobilius ir jų priežiūrą galite rasti čia.
https://autoplovykla.lt/antikorozinis-padengimas-vilnius/
https://automak.lt/pries-debiuta-los-andzele-nutekejo-jaguar-xfr-s-nuotraukos/
https://autoelektrikas24.lt/acura-rdx-ir-lincoln-corsair-palyginimas/