Automobilių Rinka Europoje: Hyundai Pranoksta Toyota
Įdomu, kaip automobilių rinka Europoje transformuojasi ir kokie veiksniai lemia tokius pokyčius? Naujausi duomenys rodo, kad Hyundai tapo didžiausiu Azijos automobilių gamintoju Europoje pagal pardavimų apimtį. Šis pasiekimas buvo įgyvendintas per tam tikrą laikotarpį, kuomet Hyundai pardavimai padidėjo 4 procentais, o Toyota, įskaitant prabangių automobilių prekės ženklą Lexus, patyrė 17 procentų pardavimų nuosmukį.
Per pirmuosius dešimt metų mėnesių Hyundai pardavimų apimtis siekė 521,369 vienetus, palyginti su 511,754 vienetais Toyota. Kas lemia tokį skirtumą tarp šių dviejų automobilių gamintojų? Hyundai per pastaruosius kelerius metus pristatė ilgą sąrašą naujų modelių, tuo tarpu Toyota gaminiai greitai sensta. Be to, žemas Korėjos vono kursas leidžia Hyundai į savo automobilius įdėti daugiau funkcijų, tuo pačiu užtikrinant didelį pelną. Šie veiksniai suteikia Hyundai galimybę rinkai pateikti patrauklius produktus.
Jungtinėse Valstijose Hyundai vis dar turi nueiti ilgą kelią, bet sparčiai vejasi Toyota, pristatydama naujus produktus, tokius kaip svarbus vidutinio dydžio modelis Sonata. Sonata pardavimai šiais metais išaugo 64 procentais, perkeliant automobilį iš tolimos šeštos vietos vidutinio dydžio segmente į trečią vietą, užimant vietą už Accord ir segmento lyderio Camry. Tokie modeliai kaip Sonata taip pat prisidėjo prie bendro 21 procento pardavimų augimo šiais metais.
Įdomu, kaip šie pokyčiai paveiks automobilių rinką ateityje? Ar Hyundai ir toliau išlaikys savo pozicijas Europoje, o gal Toyota sugebės atsigauti ir susigrąžinti prarastą rinkos dalį? Laikas parodys, tačiau dabartiniai duomenys rodo, kad Hyundai yra pasirengusi tęsti savo sėkmės kelią. Jei norite sužinoti daugiau apie automobilių priežiūrą, rekomenduojame apsilankyti čia.
https://autoplovykla.lt/en/carwashes/kaunas/
https://vytautobrigada.lt/ford-edge-sport-siulo-ecoboost-galia/
https://mazasiskeliautojas.lt/chrysler-atsisako-hemi-prekes-zenklo-rinkodaros-srityje-kad-sutelktu-demesi-i-degalu-ekonomija/