0 Comments

Elektromobilių įkrovimo infrastruktūra: „Nissan“ ir „Tesla“ lenktynės

Ar kada nors susimąstėte, kaip elektromobilių gamintojai kuria tinklą, kuris leistų jums keliauti be rūpesčių? Šiuo metu elektromobilių rinka yra pilna inovacijų ir konkurencijos, o dvi didžiosios kompanijos – „Nissan“ ir „Tesla“ – yra šioje srityje priešakyje. Abi kompanijos taiko skirtingas strategijas, siekdamos užtikrinti, kad elektromobilių savininkai galėtų mėgautis kelionėmis be rūpesčių dėl įkrovimo stotelių trūkumo.

„Nissan“ yra viena iš pirmųjų kompanijų, kuri pradėjo kurti elektromobilių įkrovimo infrastruktūrą. Iki šiol ji įrengė 265 greito įkrovimo stoteles, skirtas jų „Leaf“ modelio automobiliams, ir planuoja pasiekti 600 stotelių skaičių iki 2014 metų kovo 31 dienos. Šis žingsnis yra dalis didesnio plano, kuriuo siekiama padaryti elektromobilių nuosavybę prieinama platesniam vairuotojų ratui. Tačiau, kaip teigia kompanija, vien įkrovimo tinklo plėtros nepakanka – svarbiausia yra užtikrinti, kad vairuotojai iš tiesų naudotųsi šiomis stotelėmis.

Įdomu, kad „Nissan“ priėmė drąsų sprendimą sumažinti „Leaf“ modelio kainą 6 000 USD, kas padėjo padidinti pardavimus ir pralenkti „Chevrolet Volt“. Ši strategija leido „Leaf“ pardavimams pasiekti apie 2 000 vienetų per mėnesį, o kompanija tikisi, kad šie skaičiai augs ateinančiais mėnesiais.

Kita vertus, „Tesla“ su savo „Supercharger“ tinklu išlieka dėmesio centre. Šis tinklas, skirtas „Model S“ savininkams, leidžia keliauti ilgesniais atstumais nei bet kuris kitas elektromobilis. Naudodama didelės talpos baterijas ir strateginį įkrovimo stotelių išdėstymą, „Tesla“ siekia iki metų pabaigos sujungti Niujorką ir Los Andželą. Nors šiuo metu veikia tik aštuonios „Supercharger“ stotelės, kompanija planuoja iki 2015 metų šį skaičių padidinti iki 100.

„Tesla“ pozicija skiriasi nuo „Nissan“, nes „Model S“ turi daug didesnį važiavimo nuotolį. Tačiau „Nissan“ strategija, kurią galima pavadinti „šaudymo“ metodu, gali pagreitinti elektromobilių įsitvirtinimą rinkoje taip, kaip „Tesla“ negali. Ši konkurencija tarp dviejų didžiųjų gamintojų skatina inovacijas ir, be abejo, naudingai veikia vartotojus.

Norėdami sužinoti daugiau apie elektromobilių priežiūrą, apsilankykite čia.

https://autoplovykla.lt/ru/avtomoyki/vilnius/
https://emaauto.lt/1957-m-ferrari-250-testa-rossa-pasieke-aukciono-rekorda-parduotas-uz-164-mln-doleriu/
https://emaauto.lt/porsche-cayenne-s-hybrid-prototipo-apzvalga-automobiliu-apzvalgos/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts